Szállítási információk

 

Szállítási információk

 

Minden Webáruházunkon leadott megrendelést lehetőség van házhoz szállítással kérni, valamint személyes átvétellel. Ezekre a szállítási módokra a továbbiakban részletesen kitérünk.

 

GLS házhoz szállítás

A házhoz szállítás előnye, hogy megrendelését futárszolgálatunk kapacitástól függően maximum 2-3 munkanap alatt kézbesíti. A szállítás napján értesítést kap e-mailben, közvetlenül a kézbesítés előtt pedig telefonon is felveszi Önnel a futár a kapcsolatot.

 

A Webáruházon keresztül, házhoz szállítással leadott megrendeléseket a GLS Nemzetközi Csomagküldő szolgálattal végezzük (www.gls-group.eu). A szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. munkanapokon 8-17 óra között. Kérjük, olyan átvételi pontot adjon meg, ahol biztosan elérik! A futár 2x próbálja kézbesíteni a csomagot. E-mail-ben értesítést kap a várható kiszállítás időpontjáról!

 

Az általunk feladott és a GLS által kézbesített megrendeléseket jelenleg csak készpénzzel van lehetőség kiegyenlíteni.

 

 

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk, kivéve, amikor ingyen szállítás akció van érvényben.

 A Webshopunkon minden 15.000 Ft feletti megrendelést automatikusan díjmentesen szállítunk.

 

A szállítási költség összege 750 Ft, az utánvét költsége további 200 Ft, tehát minden utánvéttel leadott megrendelésre 950 Ft szállítási díjat számítunk fel.

 

Amennyiben a rendelés munkanapokon 12:00 óráig beérkezik, és a termék készleten van, a csomagja az adott munkanapon átadásra kerül a futárszolgálatnak. Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 12:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a következő munkanapon történik meg. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a devergooutlet.com ügyfélszolgálata haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel e-mailben, vagy telefon útján a további egyeztetés érdekében. A kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként!

 

Az egyes kuponnapok, egyéb promóciók és ünnepek alatt/után leadott megrendelések kiszállítási ideje meghosszabbodhat.

 

A csomagküldő szolgálattól a csomag depóból való felvételét követően e-mail értesítést fog kapni, mely tartalmazza a csomagja csomagszámát, valamint a kézbesítés várható időpontját (ez általában egy 2-3 órás időintervallum a megadott napon).

Amennyiben a csomagküldő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a Webáruház telephelyére, majd ezt követően megrendelését töröljük.

 

Amennyiben a Webshop már átadta a futárnak a csomagot, a GLS Ügyfélszolgálatánál (+36 1 802 0265), valamint az e-mailben megadott elérhetőségeken (pl. futár telefonszáma) tudja módosítani a kiszállítás időpontját és/ vagy helyét. Az utólagos módosítást követően a GLS kapacitásától függően a futár egyes esetekben (pl. cím más körletre való módosítása) csak más napon tudja kézbesíteni a csomagot.

Teendők sérült vagy hiányos csomag esetén

 

Amennyiben a küldemény csomagolása szemmel láthatóan sérült, a Megrendelő kötelessége meggyőződni még a futár jelenlétében, a csomagban lévő termékek sértetlenségéről. Amennyiben az áru bizonyítottan sérült, 14 napon belül  a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a devergooutlet.hu webáruházat kártérítési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a megrendelés egyes tételeit vagy egy részét kívánja lemondani, a kiszállítási költséget nem térítjük vissza.

 

Személyes átvétel a telephelyünkön

 

A Webshopunkon leadott megrendeléseket lehetőség van a telephelyünkön

Devergo Outlet Webshop (1033 Budapest, Csikós u. 6) személyesen átvenni. Ez a szállítási mód INGYENES, és a telephelyünk könnyű megközelíthetősége miatt kényelmes.

Személyes átvétel esetén a megrendelését kizárólag készpénzben tudja kiegyenlíteni.
A megrendelésben szereplő termékek próbálására, cseréjére, illetve módosítására a helyszínen nincs lehetőség! A csomag átadásáról átvételi elismervény készül, a számlát az adott napon emailen keresztül csatolva küldjük el a megrendeléskor megadott email címre.

A személyes átvétellel rendelt megrendeléseket minden héten kedden és csütörtökön 9.30 és 16.30 között van lehetőség átvenni.

 

Csomag visszaküldés menete

Amennyiben a csomagja hiányos, kérjük a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot. Abban az esetben, ha mi hibáztunk, igyekszünk a következő napon a hiányzó termékeket díjmentesen átadni a futárszolgálatnak.

Abban az esetben, ha a termék minőségével, méretével van problémája, vagy esetleg nem nyerte el a tetszését, a csomagban kapott Visszaküldési nyilatkozatot kitöltve 14 naptári napon belül küldje vissza hozzánk a csomagot.

Visszaküldött csomagot kizárólag postai úton van módunk átvenni. Személyes cserére, behozatalra, átvételre nincs lehetőség.

A Devergo márkajelzéssel ellátott, külső csomagoló dobozok használhatóak csomagolóanyagként, azonban kérjük, a cipős dobozokra ne ragasszanak címkét, csomagolást, stb. A Webáruházunkba visszaküldött csomagok feladási és postaköltsége a vevőt terheli, kivéve, ha mi hibáztunk és/vagy sérült, gyártási hibás a termék.

A Visszaküldésről, valamint a méret-, termékcseréről, ill. az Elállásról bővebben az ÁSZF-ben vagy a Garancia fül alatt tájékozódhat.

A személyesen átvett csomagokat nem áll módunkban a helyszínen cserélni.